Close
סל הקניות ריק

תודה רבה לכם. אין ספק שעזרתם לי מאד. השירות היה מהיר והמחיר היה נוח.
עמיאל ש., כפר סבא

יצרנים

מזרון ביצים למניעת פצעי לחץ

מזרן ביצים מתנפח עם משאבה

מזרון מתנפח בעזרת משאבה שעובדת באופן תמידי על שינוי לחצים לאורך כל המזרון, בעזרת צורתו מזרים דם ביעילות ועוזר לשמור על עור בריא, מתאים במיוחד למבוגרים שנמצאים רוב הזמן במיטה ונמצאים בסיכון לקבל פצעי לחץ, כמו כן מזרון ביצים משפר באופן ניכר את ההרגשה האי נעימה שנוצרת בשכיבה ממושכת על אותו מקום. 

לפני שניגש לסוגי המזרונים היעילים ביותר למניעת פצעי לחץ, נבין תחילה מהם פצעי לחץ וממה הם נגרמים. פצעי לחץ, ממש כפי ששם מרמז, נוצרים כתוצאה מלחץ ממושך המופעל על קבוצה מסוימת של תאי עור. הלחץ גורם לדם שלא לזרום לתאי עור אלה, וכתוצאה מכך הם מתים. גם התאים הפנימיים עלולים להפגע באופן דומה. קבוצה הסיכון העיקרית לפצעי לחץ הם אנשים שמרותקים למיטתם, אשר אינם יכולים לזוז במשך זמן ממושך.

הטיפול היעיל ביותר בפצעים כאלה הינה מניעה מוקדמת שלהם- והיא בהחלט אפשרית על ידי שימוש במזרון הנכון במקרה של חולים המרותקים למיטתם.

סוגי מזרונים למניעה

אחד מן הסוגים הנפוצים ביותר לשם מניעת פצעים אלה הינו מזרון ספוג לפצעי לחץ. יתרונו של מזרון ספוג הוא הרכות הרבה שלו, המפחיתה את הלחץ. עם זאת, כדאי לדעת כי בדרך כלל מזרון ספוג לפצעי לחץ מיועד לרמת סיכון נמוכה-בינונית.

עבור רמות סיכון גבוהות יותר, ניתן לבחור באפשרות של מזרון ויסקו טמפור. ייחודו של מזרון הויסקו הוא אלסטיות רבה, ובכך גם חלוקה טובה יותר של משקל הגוף על כל שטח המזרון. מזרון ויסקו טמפור אמנם עלול להיות יקר יותר ממזרנים אחרים, אך יעילותו במניעת הפצעים עשויה להצדיק את ההפרש במחיר.

אפשרות אחרת ויעילה במיוחד הינה מזרון ביצים. שמו ניתן לו כיוון שפני השטח שלו נראים ממש כמו תבנית ביצים. המבנה המיוחד יכול לחלק את הלחץ ובכך למנוע את הפצעים.

פתרונות למניעת פצעי לחץ בישיבה

מזרונים יכולים להתאים במיוחד למרותקים למיטה, אולם קיימים גם פתרונות שנועדו למנוע פצעי לחץ לאנשים אשר מבלים שעות רבות בישיבה. כרית למניעת פצעי לחץ עשויה להיות יעילה ביותר במקרים כאלה, שכן היא מתאימה בדיוק למבנה גופו של אדם יושב ויכולה לחלק את המשקל באופן האידאלי גם במצב של ישיבה. כאשר רוצים לרכוש כרית למניעת פצעי לחץ, חשוב לזכור שבשוק יש מגוון רחב של כריות כאלה, ושרצוי לבחור בכריות שיש בהן חומרים נוגדי רטיבות וכן ציפוי אנטי-בקטריאלי. 

להזמנת המוצר נציג טבע החיים ישמח לעמוד לשרותכם 1700-70-11-10

₪ 375.00
:
גולשים שקנו מוצר זה קנו גם